Pomoc

CZY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PRZYJĘTE DO REALIZACJI?

PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA ZOSTANIE WYSŁANY DO CIEBIE E-MAIL POTWIERDZAJĄCY PRZYJĘCIE ZAMÓWIENIA. JEŚLI BĘDZIE TAKA POTRZEBA SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ TELEFONICZNIE LUB MAILOWO.

CZY DODANIE PRODUKTU DO KOSZYKA JEST JEDNOZNACZNE Z JEGO ZAKUPEM?

NIE. MOŻESZ WKŁADAĆ DO KOSZYKA DOWOLNĄ LICZBĘ PRODUKTÓW, A NASTĘPNIE W ŁATWY SPOSÓB MODYFIKOWAĆ JEGO ZAWARTOŚĆ. WYCHODZĄC Z NASZEGO SKLEPU NIE MUSISZ OPRÓŻNIAĆ KOSZYKA, PRZY NASTĘPNEJ WIZYCIE W MIUKI.PL MOŻESZ DOKOŃCZYĆ ZAKUPY KTÓRE PRZERWAŁEŚ. DODAWANIE PRODUKTÓW DO KOSZYKA TO DOBRY SPOSÓB NA PODLICZENIE SWOICH ZAKUPÓW. W KOSZYKU AUTOMATYCZNIE SUMOWANE SĄ CENY PRODUKTÓW UWZGLĘDNIAJĄCE AKTUALNE PROMOCJE I PRZESYŁKĘ .

CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAKUPY OSOBIŚCIE?

TAK. SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI I UMÓW NA DOGODNY DLA CIEBIE TERMIN ODBIORU ZAMÓWIENIA. ADRES ODBIORU OSOBISTEGO: WARSZAWA, UL. MIŃSKA 25, BUDYNEK 8

JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA PRZESYŁKĘ?

JEŻELI PRODUKT JEST DOSTĘPNY W MAGAZYNIE CZAS OCZEKIWANIA WYNOSI DO 7 DNI ROBOCZYCH.

CZY MOGĘ ZMIENIĆ ZAMÓWIENIE?

KAŻDE ZAMÓWIENIE MOŻNA ZMIENIĆ DO MOMENTU SKOMPLETOWANIA GO W SKLEPIE MIUKI.PL (WYŚLIJ DO NAS E-MAIL), PO WYSŁANIU PRODUKTU ZMIANY NIE SĄ MOŻLIWE.

JEŚLI MASZ JAKIEKOLWIEK PYTANIA DOTYCZĄCE TWOJEGO ZAMÓWIENIA LUB INNEJ KWESTII ZWIĄZANEJ ZE SKLEPEM, SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI.