Pomoc

Czy moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji?

Po złożeniu zamówienia zostanie wysłany do ciebie e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia. Jeśli będzie taka potrzeba skontaktujemy się z tobą telefonicznie lub mailowo.

Czy dodanie produktu do koszyka jest jednoznaczne z jego zakupem?

Nie. Możesz wkładać do koszyka dowolną liczbę produktów, a następnie w łatwy sposób modyfikować jego zawartość. Wychodząc z naszego sklepu nie musisz opróżniać koszyka, przy następnej wizycie w miuki.pl. Możesz dokończyć zakupy które przerwałeś. Dodawanie produktów do koszyka to dobry sposób na podliczenie swoich zakupów. W koszyku automatycznie sumowane są ceny produktów uwzględniające aktualne promocje i przesyłkę.

Czy mogę odebrać zakupy osobiście?

Tak. Skontaktuj się z nami i umów na dogodny dla ciebie termin odbioru zamówienia. Adres odbioru osobistego:

Miuki - al. Krakowska 110/114, budynek B-80, teren PZL Airbus Poland, 02-256 Warszawa, tel. +48 784 588 710; e-mail: [email protected] 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności produktu w naszym magazynie. Dostępne od ręki produkty wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych. Jednak większość produktów, zwłaszcza tych z tkanin tapicerskich szyjemy na zamówienie. Wówczas czas realizacji takiego zamówienia wynosi do 14 dni roboczych wyłączając czas dostawy. 

Nasze przesyłki, mają charakter gabarytowy, w związku z tym czas dostawy przez firmę przewozową, wynosi od 1 do 7 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez sklep zamówienia.

Czy mogę zmienić zamówienie?

Każde zamówienie można zmienić do momentu skompletowania go w sklepie miuki.pl (wyślij do nas e-mail), po wysłaniu produktu zmiany nie są możliwe.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące twojego zamówienia lub innej kwestii związanej ze sklepem, skontaktuj się z nami. Kontakt